POESIA VISUAL A INSTAGRAM

Vaig decidir obrir-me un perfil a Instagram més per tafanejar que no pas per una altra cosa. Va ser fa un temps i he d’admetre que he descobert, sorprenentment, que aquesta aplicació permet fer, si hi poses ganes i gust, una perfecta poesia visual amb les imatges.

Les fotos són un regal visual i també mental perquè ajuden a pensar, et generen paraules internes, t’evoquen records i moments del passat més llunyà o ben recent. Amb elles, amb les  imatges, immortalitzes el moment i també la memòria. 

Ara, mesos després d’obrir el perfil a Instagram, on m’hi podeu trobar amb el nick “oscarramirezdolcet”, supero els 500 seguidors i em fa feliç veure que altres usuaris se senten contents amb les imatges que vaig compartint. 

Per això, i aprofito ara que ja he penjat 120 fotos pròpies, vull compartir aquí al blog i amb vosaltres, les imatges que he anat posant i els textos –sempre breus- que les acompanyen. És sempre poesia visual i espero que us agradi força. 

A vegades, sovint, poques paraules i una sola imatge obren un món que alimenta el pensament de qui observa i llegeix. Qui sap què us faran pensar les meves fotos.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS