EM VULL QUEIXAR AL SÍNDIC SOBRE EL SÍNDIC


En un nou intent de col•laborar en la societat que m’acull i actuar com a bon ciutadà, m’he decidit a presentar una queixa al Síndic de Greuges de Tarragona aprofitant que el proper 19 de gener visitarà la nostra ciutat el Síndic de Greuges de Catalunya.

Els ciutadans hem pogut saber que ens visitarà gràcies a la publicitat impresa que ens han fet arribar a tots els racons de la ciutat, centre i barris, d’una manera peculiar. Enlloc de repartir-la a les bústies, han triat llençar-la a terra i col•laborar en augmentar la brutícia que habitualment pobla certes zones de Ponent i Llevant de Tarragona.

A les fotos que vaig fer ahir a Torreforta (amplieu-les clicant a sobre) hi podreu observar, just al costat de la taca en format rierol que ja forma part de la vorera, els fulletons de la visita del Síndic. La seva funció és, textualment, atendre les persones que vulguin fer consultes o presentar queixes. Per tant, i com ens diuen que amb la nostra queixa milloraran l’administració, faig pública aquesta denuncia.

Denuncio al Síndic de Greuges de Catalunya per embrutar els carrers llençant-hi de forma indiscriminada propaganda i exigeixo al Síndic de Tarragona que li obri el corresponent expedient i en derivi les responsabilitats que pertoquin. Si em fa el favor el de Tarragona, quan acabi d’obrir expedient al de Catalunya, que se’n obri un altre ell mateix com a co-responsable de l’empastifada feta als barris.

Els primers que han de donar exemple són els últims en complir les normes, quins pebrots.

Comentaris

Jobove - Reus ha dit…
que no estic a la teva llista d'amics ?
Oscar Ramírez ha dit…
Té la Mà, en quina llista amic?
Oscar Ramírez ha dit…
oooooohhhhh Té la Mà, et demano un milió de disculpes. Al canviar la plantilla em va eliminar un munt de penya i ara he vist que si que hi havia el "trucadors" però no hi havia el teu. Ja saps que és un dels meus preferits i ja l'he incorporat. Reitero amic meu, mil milions de disculpes!

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS