DE NOU AQUÍ, ARA I AMB VOSALTRES


És el capvespre d’un dia i estic assegut veient jugar a uns nens. Jo faig les coses de sempre i ells pensen que tot és nou... (As tears go by)

No sabia com iniciar de nou el contacte des d’aquest blog que vaig tancar, pels motius explicats al seu moment, a finals del passat mes d’agost. Llavors es deia “Tot és possible” i ara té una nova capçalera, un nou disseny, una estructura molt més completa si mireu els dos menús que es poden consultar. I un nou nom: AGRICULTURA MENTAL

Els mesos han passat i superada la sequera de paraules que m’ha mantingut aïllat de la capacitat de generar paraules i textos, retorno guarit. Com vaig anunciar al meu Facebook fa quasi un mes, torno i ho faig per iniciativa pròpia però també empès pels amics que han insistit, sempre bonament, en la necessitat, també seva, per fer possible aquest nou viatge que s’inicia tot just ara i després de la pausa.
En aquest blog no s’ha eliminat cap dels textos anteriors. 

Els escrits del “Tot és possible” segueixen a l’arxiu que podeu consultar a la columna de la dreta. Les principals categories tractades (llibres, cinema, fotografia, art...) les trobareu a més al menú principal que hi ha sobre la capçalera. I com a novetat, a l’altre menú de sota la capçalera amb el nom del blog, hi ha una col·lecció d’imatges de presentacions dels meus llibres, els diaris dels meus viatges i els meus articles d’opinió.

Estic preparant un nou llibre amb aforismes i pensaments lleugers. Treballo al mateix temps en dos llibres més que es publicaran enguany. Els dos tenen una vesant d’àmbit humà tot i que es diferencien molt entre ells. Us aniré informant de totes les novetats. 

Com sempre, com abans, us convido a participar en aquest espai amb les vostres aportacions i comentaris. De nou, benvinguts i benvingudes. Això és... AGRICULTURA MENTAL.

I per encetar aquest nou espai, i seguint el text que inicia aquest primer escrit, us convido a escoltar la cançó que l'ha moticat. As tears go by és un tema dels Rolling Stones que ara canten, en el seu nou disc, Antony and the Johnsons i Franco Battiato. 


Comentaris

Oscar Ramírez ha dit…
Disculpeu que no hagi publicat els vostres missatges en aquest post. Eren tots de caire massa "privat" i me'ls he quedat per mi. Gràcies a tots i totes!

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS