GRÀCIES PER LA INVASIÓ



Començo el post amb una foto del final de la presentació del llibre “Invasió de camp”. Conversant amb la Victòria, l’Alejandro i amb l’Alba, em deien que els havia encantat l’acte. I ho comparteixo. Només puc tenir paraules d’agraïment cap a les més de 80 persones que van omplir el Cafè Metropol donant-me caliu i serenor amb el seu silenci i les seves mirades. 


Dels amics i amigues que van llegir els meus textos en puc dir moltes coses. Són grans persones i les tinc al costat quan toca, també ara que travesso uns moments molt difícils. L’Alejandro, la Montse i la Victòria ho van brodar i el Manolo, editor del llibre, va posar la cirereta al pastís presentant tot l’esdeveniment. 




Els germans Saltor, Oriol i Jaume, i el Xaviss, van estrenar el seu projecte musical, anomenat El Nord, amb dos temes rítmics i frescos, amb personalitat pròpia i amb ganes de col·laborar amb mi d’ara en endavant. I la sorpresa de la nit, que va ser immensa, la va protagonitzar el meu millor amic a Itàlia, el poeta Bartolomeo Smaldone, que, sense avisar-me, va venir a Tarragona només per la presentació. Agafar dos vols, dos trens, un autobús i un taxi per estar al meu costat és una acció que parla per si sola, que mostra amor fraternal, empatia i la necessitat de tenir a la vora, per palpar-los, als teus éssers estimats. El Bartolomeo em va donar ales amb la seva presència i ens va llegir, en italià, un fragment del pròleg que ha escrit per al meu llibre.


Entre el públic, tantíssims amics i amigues (no els citaré un per un per no deixar-me’n cap) i moltes altres persones que van volar veure en directe què ofereix aquesta nova obra que, si tot va bé, presentaré a Itàlia de cara al juliol. Abans, el proper 11 d’abril, seré a Reus per donar a conèixer el llibre. Al maig, si ho acabo de concretar, aniré a Tortosa.

Resumir la presentació d'ahir es pot fer de moltes formes però crec que així, recordant a tots els seus protagonistes, és la millor. Gràcies per aquesta invasió tan especial. Comparteixo amb vosaltres algunes de les fotos de l’acte que, com vaig dir tot just començar, vaig dedicar al meu pare. Podeu ampliar les imatges clicant sobre elles. Les fotos les van fer el Txiqui López, el Txema Morera i el Ramon Sans. El vídeo el va enregistrar una empresa, amb el Xavi Inglés al capdavant.









Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA