MON. MONT-ROIG, MÓN MIRÓ

L’amic Mon del bloc La Garrofa de Mont-roig un dels clàssics a la xarxa internet, posa en marxa una iniciativa molt interessant a la qual li dono ple suport i per tant us demano la vostra col•laboració. Com queda poc per a celebrar el centenari de l’arriba del pintor Joan Miró a aquest poble, la volen fer grossa i el Mon ens proposa que li fem arribar postals creades per nosaltres, Aquesta mena d’art es diu Mail Art perquè cal que li fem arribar les postals a l’adreça que trobareu més avall. Jo us demano que hi participem tots, jo el primer, i que ajudem a fer aquesta festa encara més grossa. L’escrit publicat pel Mon al seu bloc és el següent:

MON

Ja us vaig parlar en començar l'any que aquest venia ple de celebracions a diferents àmbits i que "abusaria" de la vostra amabilitat i participació per a realitzar diferents convocatòries. Ara vaig a proposar la primera i més complicada i que ens portarà més temps per a la seva realització

Aquest any es compleix el centenari de l’arribada a Mont-roig de l’artista Joan Miró, des del ajuntament s’ha creat una comissió cívica per organitzar aquest centenari, que si tot va com ara i no apareix cap contratemps començaran els actes el proper mes d’abril. Tinc l’honor de formar part d’aquesta comissió cosa que em omple d’una gran satisfacció, ja que molts sabeu que sóc un enamorat de l’obra del pintor, fins i tot molt d’abans “d’aterrar"en aquest poble. No ens enganyem no tothom aquí a Mont-roig li agrada Miró, el pintor també te detractors, però si una cosa es evident es que si al món es parla de Mont-roig es gràcies aquest homenet, (homenot que diria en Pla) català universal. De fet aquest blog deu el seu nom a la garrofa que Miró portava sempre en el seu equipatge i que ell deia que ho feia per recordar sempre Mont-roig allà on fos.

Aquest blog el proper mes farà cinc anyets. Des de aquesta plataforma blocaire al llarg de tots aquests anys em parlat de Mont-roig, per a be o per a mal, també d’en Miró, d’art, de poesia, de música, em posat humor a les paraules i em fet mobilitzacions força participatives ( carnavals blocaires, pessebres 2.0...) ara us convido a fer-ne una de sonada. Anem a fer Mail- Art. , art postal. Ui, no us espanteu!!!!!

Llençant el tema “Miró i Mont-roig” es tracta que m’envieu una postal (10 x 15cm aproximadament) feta per vosaltres amb la tècnica totalment lliure. Exploreu per internet, la xarxa en va plena sobre l’art postal, sobre Miró sobre Mont-roig, podeu consultar-me qualsevol aspecte que necessiteu ( monculturals@yahoo.es) no us faci mandra ni vergonya. Ull! no es tracta de copiar una obra de Miró, es tracta de deixar-vos seduir per la creativitat i plasmar el que us suggereix Miró i Mont-roig

Us demano això si, que m’ho envieu físicament. Per què? Doncs porto la intenció de intentar muntar una exposició a Mont-roig amb totes les vostres aportacions i alguna sorpresa mes que ja desvetllaré quan la tingui mes lligada. A mes anire publicant les postal al blog al llarg de l'any

Ja se que molts de vosaltres pensareu que no teniu vena artística, diuen que tots portem un artista a dins i que nomes cal saber treure’l, Sinó us dona temps a que surti, sempre es d’agrair que doneu molta difusió aquesta convocatòria. Estic segur (així m’ho heu demostrat mes d’un cop) que puc comptar amb vosaltres. Tothom te un amic artista, segur que a prop vostre n’hi ha algú a qui feu-li arribar aquesta convocatòria. Si us plau publiqueu algun postal vostre , envieu correus, parleu-ne.......Si trobeu algun artista per internet dieu si vol prendre part. Una idea que us dono es si sou mestres d’algun centre o escola, a l'esplai a l'agrupament escolta, al centre civic, a l'Unió de dones....... podeu treballar el tema i que enviïn cadascú una postal......

Per la meva part aquesta convocatòria la faré extensiva a artistes i altres col•lectius d’arreu.

Qui a dit que no la farem sonada?

data limit: 24 de juny de 2011

Podeu enviar les vostres postals a:

“La Garrofa de Mont-roig”
Carrer Reial, 3 Mont-roig del Camp 43300 Tarragona

Comentaris

Mon ha dit…
gràcies ets un crack
Oscar Ramírez ha dit…
Gràcies a tu per aquesta iniciativa. Ja saps que tens un cop de mà assegurat.
Galderich ha dit…
Ja m'he apuntat a la iniciativa des del Facebook.

A veure si poso un enllaç des del meu bloc.

Visca Joan Miró i Mont-roig per conservar-ne la seva memòria!
Oscar Ramírez ha dit…
Molt bé Galderich! Com és siguem, millor! Visca Miró i Mont-roig!
McAbeu ha dit…
Mirarem de fer el que puguem. De moment també he posat l'anunci a la barra lateral del meu blog
Oscar Ramírez ha dit…
Mil gràcies per col·laborar McAbeu. Ara poso també l'anunci jo.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA