100 JOCS, 2 ANYS, 1 TIBAU.

No es pot negar que a la xarxa hi ha blogs amb una gran repercussió social i mediàtica, espais que desperten l'interés de centenars de persones i que tenen la virtut d'interactuar i fer participar als seus lectors. El blog Tens un racó dalt del món és un dels casos que comento, un fenomen de la catosfera que va néixer i camina amb força de la mà de l'escriptor Jesús M. Tibau. Una de les virtuts del Jesús és la seva constància en mantenir vius tot un reguitzell d'espais setmanals o amb altres periodicitats com les seves desdefinicions, les degustacions d'altres blogs, les cares del món, les cròniques i critiques de llibres i el seu joc literari que avui ocupa aquest post. Aquest dimecres dia 18 el Jesús M. Tibau penjarà al seu blog el joc literari número 100. Això vol dir moltes coses però la primera, seguint amb allò de la constància que deia al principi, que ha estat dos anys, setmana rere setmana, mantenint un espai que arriba a una xifra màgica i que, com marca la tradició, portarà premis incorporats. Aquest dimecres molts blogs col·laborarem amb el del Jesús posant-vos a prova i penjant el fragment inicial d'un llibre i unes quantes pistes. Els qui vulgueu participar podreu entrar al blog del Jesús i mirar quins altres blogs hi participen per entrar a cadascun d'ells i intentar esbrinar de quin llibre parlen. Qui més llibres endevini s'endurà els premis que podreu consultar al blog d'en Tibau. Aquest blog serà un dels participants i per tant us proposaré que encerteu un llibre amb una imatge i tot un seguit de pistes. Des d'aquí vull felicitar al Jesús per aquests 100 jocs i per aquesta il·lusió que posa diàriament al seu blog, tot un referent a Catalunya. Enhorabona Jesús!


Aquesta segona imatge que veieu pertany a un guardó que vaig entregar l'any 2007 a aquells espais que més segueixo i que qualifico com a "espais molt interessants". Al llarg del dia miro mots blogs però, com tots vosaltres, a alguns hi entro més sovint que als altres sigui per un o altre motiu. Aquests espais que considero interessants van rebre el primer guardó o distinció amb una votació popular ara fa dos anys i en aquesta segona entrega he decidit fer jo mateix de jurat. No és cap premi, és un reconeixement a aquells i aquelles que us preocupeu pel vostre espai quasi a diari i/o que m'heu sorprès i captivat amb els vostres escrits. Enguany entrego aquest banner als següents blogs:

Tens un racó dalt del món (Jesús M. Tibau) · Ara Mateix (Zel) · Publicidad en escabeche (M.Z) · Agnés Setrill (Agnès) · Catalans reaccionem (Carme) · Diari de la Mar (Mar Roca) · Connexions (Tondo Rotondo) · Salvatblog (Jordi Salvat) · L'illa dels Monstres (L'illa) · La Garrofa de Mont-Roig (Mon) · Apa Noi (Apa Noi) · Terra de Llibres (Bajoqueta) · Confessionari mental (El Mossèn) · La Casa de Pinel (Pinel) i Pedra Foguera (Esther). Si voleu posar el banner al vostre blog, feu clic a sobre i el típic "copy-pegui".

Comentaris

Jesús M. Tibau ha dit…
No trobo cap paraula més adient que gràcies, tot i que ja l'hagi repetit moltes vegades. No et pots imaginar la força que em dónes tu i molta gent que em segueix de manera fidel i fins i tot amb estima recíproca.
Anònim ha dit…
És un galàctic de la blogosfera.
Mon ha dit…
molt agraït per aquets reconeixement. Es tot un honor venint de tu company
Ostres! Acabo de veure una pel·lícula que m'ha deixat impactat i dos minuts després em trobo amb aquest premi... no sé si podré dormir jaja. Moltes gràcies des de l'illa!! Tots els monstres de l'illa també et seguim a diari, encara que no sempre fem servir la pluma dels comentaris, sí que passem la lupa a tots els teus posts!!

una salutació i gràcies! guardarem el premi al seu lloc d'honor corresponent!
Anònim ha dit…
JOder Tio, m´he emociona´t i tot. Tu no saps l´alegria que m´ha fet!!!
Vem obrir al bloc al Setembre, he col.labora´t amb altres que en teniem molts de premis i jo no creia que mai en pogués tenir cap.
No se ni com penjar-ho al bloc, mira si soc tonta!!!. Però t´ho agraiexo de veritat, t´ho prometo que tinc paraules.
Una abraçada en Nom de tots els que fem possible Catalans reaccionem (carpe diem).
Salut!!!
bajoqueta ha dit…
Gràcies :)
Agnès Setrill. ha dit…
MOLTES GRÀCIES !!!
A mi m'ha passat com la Carme, i em passa tb que m'hi hauré de barallam una mica per penjar-me el premi. ; ) Bon dia tots!
Oscar Ramírez ha dit…
Jesús gràcies a tu per fer-nos gaudir cada dia amb el teus blog i els seus espais.

Blogs del camp: totalment d'acord, juga a la champions, jajajaja.

Mon, moltes gràcies.

L'Illa, gracies pel teu comentari monstruós, jejejeje

Bajoqueta, gràcies a tu.

Carme i Agnès, poseu-lo a qualsevol lloc, no us preocupeu jajajaja. No importa el lloc, importa que heu estat contentes al rebre'l.
Oscar Ramírez ha dit…
Per cert, si a algú li convé que li faci arribar amb unes altres mides per posar-lo al seu blog, que em digui les mides.
La Familia Menta ha dit…
Gràcies pel premi, m'ha fet moltíssima ilu >.<
Unknown ha dit…
S'agraeix aquest petit detall... de debò! Si des de que vaig conèixer el teu blog hagués cronometrat els instants que m'hi he passat... potser el minutatge seria interessant, i això és bò!!

Una abraçada
Unknown ha dit…
Et dedico la meva darrera entrada... i a veure si blogejo més sovint que darrerament estic molt, però que molt autista.

La vida real ens atrapa!
jordi salvat ha dit…
Moltes gràcies Òscar,

M'acosto als 3 anys com a blocaire i copets a l'espatlla com aquests van molt bé. El reconeixement és mutu. Ja portes molts mesos en el meu Top-10.

Salut!
Apa Noi ha dit…
avui, he tingut dos sorpersas
una la teva Oscar,(gracias i l´altre del Ajuntament de tarragona que miren el el meu blog
acabo de arribar a casa i he vist que ha pasat la desbrosadora per la zona nort de Boscos, han deixat la zona esportiva i esta pulida i sense matolls, a la vegada que han ARENJAT la zona infantil de carrer Aliga
ah, han colocat tres bancs a la rotonda, una mica amb mala folla, per que estan mirant just a la carretera, pero aixo ja l´areglarem
ara el comento al meu blog
gracias Oscar
gracias Ajuntament

salut
zel ha dit…
Ostres Òscar, estic molt contenta, venint d'una persona seriosa i crítica (de la bona) com ets tu, doncs em sento honorada, la veritat, moltes i moltes gràcies!

Petons!
mossèn ha dit…
gràcies i per celebrar-ho ... festa !!! festa !!! ... salut
Oscar Ramírez ha dit…
M.Z, gràcies a tu pel teu blog.

Tondo, moltes gràcies per la teva entradeta i per ser fidel al meu blog. Molt bo això que dius de cronometrar, jajaja.

Jordi Salvat, Jordi moltes gràcies a tu i enhorabona per mantenir viu el teu blog i parlant clar (això ja costa més).

Apa Noi, per la part que em toca, gràcies a tu. I a l'Ajuntament, un aplaudiment!

Zel, em faràs posar vermell. Ja sé que sóc crític però pensa que si fos per mi, encara ho seria més. Algunes circumstàncies no em deixen aplicar un grau superior, jejeje. Gràcies a tu i un petonas!

Mossèn, sempre pensant en la festa... jajaja.
Anònim ha dit…
Oscar estic com una nena amb sabates noves.
He porta´t l´escrit a Catalans

http://catalansreaccionem.wordpress.com/2009/03/17/moltes-felicitats-al-bloc-i-a-les-persones-que-li-donen-vida/


Gràcies en nom de tots.
cATALANSREACCIONEM
Oscar Ramírez ha dit…
jajaja, Carme, molt bo això de la nena amb sabates noves. Moltes gràcies, de veritat. I endavant amb el teu blog!
Esther del Campo ha dit…
Moltes gràcies Òscar! Portava tot el dia desconnectada i ho acabo de veure! :D A mi, el que m'agrada sobretot dels blogs és que s'hi pot compartir i, sobretot, sobretot, s'aprèn molt d'allò de les persones que tenen molt a dir. Jo et vaig visitant tot sovint, i el meu reconeixement també pel "Tot és possible" :)
Oscar Ramírez ha dit…
Esther, estic molt d'acord amb aquesta esència que comentes dels blogs que no és altra que la de compartir. Gràcies a tu per seguir aquest blog i endavant amb el teu!
Agnès Setrill. ha dit…
Ostres! Quina sorpresa!
Moltíssimes gràcies!


Una abraçada maco!
Oscar Ramírez ha dit…
Una abraçada Agnès!

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS