A REUS TAMBÉ SE’N PARLA



El diari Reus Digital publica avui la notícia de la presentació d’Agricultura Mental que es farà demà al vespre. Podeu llegir la informació AQUÍ

Els companys del Diari de Tarragona han optat per donar la notícia de manera més fresca o sigui que vindran demà a l’acte i els propers dies informaran del tema. 

L’agenda del Tinet és un altre espai web on s’anuncia la presentació com podreu comprovar en AQUEST ENLLAÇ.

I com a colofó final d’aquest post d’avui he volgut compartir amb vosaltres l’entrevista que em van fer ahir al migdia a Tarragona Ràdio. Ja la podeu escoltar aquí mateix. 




Seguiré apropant-vos els espais que parlin del tema. Demà és el gran dia.

Comentaris

Anònim ha dit…
Aqui el Sergi: ¿quans canvis dius que has fet abans de entregar el llibre es que hem perdo?

Oscar Ramírez ha dit…
Ep Sergi! Fa tres dies que intento localitzar-te per convidar-te a la inauguració de demà. Quedes convidat.

Sobre els canvis dir-te que tampoc són tants. Vaig eliminar trenta textos que hi havia inicialment al llibre perquè estaven massa centrats en una època concreta i vaig fer-ne trenta de nous però tampoc em van convençer i ara n'hi ha uns altres trenta que si que m'agraden. I també he eliminat un petit llibret/manual que hi havia al final perquè l'aprofitaré per altres coses. Al final ha quedat un llibre de primera.

Demà que? T'espero? jejeje
Anònim ha dit…
Si qué vindré per suposat. Sergi

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA