EL LLEGAT MUSICAL MÉS PERSONAL



Cada vegada que construeixo una mena de rànquing de les meves cançons preferides arribo a la conclusió que, per més música que escolti i descobreixi, cap composició em commourà més durament, em colpirà més profundament i em transportarà més tendrament que aquesta anomenada “Delenda Carthago”. La vaig escoltar per primer cop el 1993, tot just fa 25 anys. Amb ella he crescut, he rigut i plorat, he madurat i m’he anat formant. No hi ha més paraules per descriure-la: és el llegat musical que roman internament en mi.  

Un sol consell: escolteu-la amb calma, amb els ulls tancats, amb ganes de deixar-vos endur temporalment, de viatjar un petit instant. La foto és la caràtula del disc de Battiato que, com aquesta cançó, és una autèntica meravella plena de peces úniques. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS