DICKINSON I WATERHOUSE



Tot va començar a Facebook on cada dia interactuo amb els meus contactes fent un post. Per evitar parlar de mi, vaig decidir escollir fragment d’algunes de les moltes obres que m’han influït per escriure el meu últim llibre, una obra que finalment ja no veurà la llum.

Vaig vincular el fragment poètic i literari a una obra d’art o fotografia. I, veient que aquestes dosis d’art tenien tanta acceptació, he anat enganxant a la gent tot generant una mena de sèrie quasi diària.  
Ara, conscient que als lectors i lectores d’aquest blog us tinc abandonats perquè no escric massa sovint –els últims mesos gens- us vull compartir aquests escrits. I si em voleu seguir via Facebook, ja sabeu com trobar-me. 

El primer text és aquest:

Mamá fue de paseo, y volvió con una flor sobre su chal, para que supiéramos que la nieve se había ido. 

Text: Emily Dickinson
Quadre: John William Waterhouse

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS