I FREUD, ENTRE LES MEVES CAMES



Circulant amb la moto pel carrer, m’ha succeït quelcom poc habitual i trist. Duia els compartiments de la moto plens, de manera que portava un llibre entre les cames perquè no em cabia a cap altre lloc. De sobte, he notat que el llibre havia caigut a terra, al mig del carrer per on passen els cotxes. No podia aturar-me perquè darrera meu venien tres vehicles. He fet tota la volta corresponent per tornar al carrer i a la zona on havia caigut el llibre. I quan he arribat encara hi era.

El llibre, de Freud, estava intacte reposant sobre l’asfalt. Els tres cotxes que l’han vist, han passat d’ell. I jo, me l’he tornat a posar al mateix lloc. Amb Freud de nou entre les meves cames, he seguit feliç el camí cap a l’oficina. La cultura sempre ha de tenir espai als nostres dies, encara que a vegades sigui a zones poc nobles que, a pocs centímetres, tenen altres zones moblades i preparades per devorar a Freud sense erotisme però amb molta passió.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS