NO ENS RESPECTEN NI EN UN JOC

No sóc cap enamorat de les videoconsoles però en tinc dues: la Nintendo DS per practicar el meu estat cerebral i la Playstation 2 per jugar, quinze dies l'any, amb el joc del Fifa. Ahir la meva dona em va regalar la darrera edició, el Fifa 10. I com un nen amb sabates noves vaig deixar tot allò que tenia pendent i vaig ocupar la tele més gran de casa, la del menjador. Obrir l’embolcall de la caixa i posar el CD a la consola és un dels moments més emocionants però desprès arriben les decepcions.
Sempre trio al Nàstic com a equip propi. Per sort, els darrers anys ha format part del joc que recull, entre les moltes lligues, la Primera i Segona Divisió espanyoles. La sorpresa va arribar quan vaig comença a jugar, al comprovar que tots els camps dels equips de segona on jugava eren idèntics als reals menys el del Nàstic. Per la gent del Fifa, el Nou Estadi no existeix. Quan jugues a casa apareix un camp petit estil anglès, amb una llotja principal ridícula, una preferent encara més reduïda i un dels dos gols sense grades, ple de casetes petites al fons. A sobre, a la llotja s'hi veu el número 1914 com l'any de fundació de l'equip grana.
Aquesta errada apareix al joc del Fifa des del primer dia en que el Nàstic en forma part i, òbviament, ningú s'ha queixat mai ni han demanat que surti, com a la resta d'equips, el camp real i no pas un camp de patates.
Pensareu que això que explico és una xorrada, que és un tema sense importància. Doncs, NO. És molt més important del que sembla perquè si la imatge que donem al món en un videojoc que compren milions i milions de persones a tot el planeta, és una imatge equivocada i ningú la corregeix, què ens passa en altres temes que si importen? Ens passa el mateix, que ens donen per la pala i sortim a la premsa estatal quan passen desgracies, quan toca parlar de coses negatives.
Els culpables que en un joc es desvirtuï la imatge de la ciutat tenen noms: El Nàstic SAD, la Federació Catalana de Futbol, la Federació Espanyola de Futbol i l'Ajuntament de Tarragona. Espero que el proper any, quan compri el Fifa 11, el Nou Estadi es vegi com toca.

Comentaris

Tendenciós ha dit…
T'ha faltat dir... i que l'alkalde sigui l'Aregiu ji,ji,ji
Oscar Ramírez ha dit…
Tendenciós, cap problema:

I QUE L'ALCALDE SIGUI EL JOAN AREGIO I GOVERNI CIU SOLA, O SI NO POT SER, AMB EL PP.

ALGUNA COSA MÉS, TENDENCIÓS?.
amiga tendenciosa ha dit…
Tens uns bolets més grossos que els que s'agafen aquests dies al Pirineu. Endavant i passa de les crítiques.
Anònim ha dit…
Ho vaig comprovar ahir a casa del meu fillol. Quina vergonya i mira que no m'ho acabava de creure. Sembla un camp de Regional.
Oscar Ramírez ha dit…
amiga tendenciosa, moltes gràcies. No és un problema de bolets, crec jo. És un problema de tenir clar que la cara sempre s'ha tingut per mostrar-la i la llengua per parlar. Hi ha qui es molesta pels comentaris però a mi això encara m'apassiona més. No tinguis por, seguiré en aquesta línia. Gràcies pel teu comentari.
Oscar Ramírez ha dit…
Anònim, jajaja, molt bo això de demanar-li al fillol que t'ensenyi el joc. Tens molta raó, el camp que pinten com a Nou Estadi sembla, amb tot el respecte, el camp de l'Imperial o el d'entrenament del Reddis perquè el de joc actual encara és més maco. A veure si en futures edicions el fan com toca sempre i quan per culpa del Cesar Ferrando no tornem a Segona B i deixem de sortir al joc del Fifa.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS