VOTARÉ PER TU, CARLES


No és cap sorpresa que jo digui que no sóc independentista. Al seu moment ja vaig aclarir, públicament, que em considero Ateu, Apolític i Apàtrida. Amb aquestes premisses, és lògic pensar que avui, 9N, no vagi a votar.

Tot i tenir clares quasi totes les postures davant de la vida, avui tinc els sentiments ben dividits. Aquests dies s'ha encetat la campanya "Votaré per tu" que permet recordar a totes aquelles persones que van somiar en una Catalunya Independent i no van veure complert el seu somni perquè ja no són entre nosaltres.

Votaré per tu és una forma de tenir memòria i saber quants segles de lluita se sumen tot demanant aquest divorci amb l'estat espanyol però, també i sobretot, és una manera de fer parlar als nostres éssers estimats ara que, al final i encara que sigui amb els mil problemes que ha posat el PP, es pot fer aquest primer pas per decidir quin país volem.

Per això avui exerciré el vot en el nom d'una persona que va voler sempre una Catalunya Independent, que va defensar aquesta idea amb constància, que va desitjar que el moment històric d'avui arribés. Parlo del meu germà Carles.

Avui, estimat Carles, votaré per tu. Avui, estimat Carles, votaré SI i SI. I pregaré, a la meva manera de no creient, perquè en un futur no massa llunyà Catalunya sigui com tu sempre volies que fos. A mi, d'aquí a uns anys, m'espera Itàlia que és on vull acabar els meus dies. No em costa res deixar-te aquesta terra com tu la imaginaves. T'estimo molt, ja ho saps. Avui, Carles, VOTARÉ PER TU.

Acabo aquest escrit amb un vídeo que em reconforta sovint quan el miro i escolto. Perquè la lletra sembla feta a mida dels meus sentiments cap al meu germà. Canta el Sergio Dalma i els nens de l'Escolania de Montserrat. Si us plau, mireu-lo. Val molt la pena.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA