EL VOL DE PAPALLONES QUE EM REGALA LA NATURA


La natura a casa meva és capriciosa i sap que tinc per endavant una època de molta feina, plena de presentacions del nou llibre i diversos projectes grans que em prendran temps - sempre viscut amb alegria- que requereixen una mica de pau. Per això, la natura a més de capriciosa és bona amb la meva persona i em regala a casa, just al costat de la taula des d'on escric ara, aquestes floracions que mai havien fet acte de presència fins avui. 

Aquesta mena de vol de papallones tan floral no és cap muntatge ni té els colors retocats. És, senzillament, el regal que em fan les flors. Com cada matí ho fan els ocells que canten a pocs metres del finestral del menjador. Estimar la natura porta a gaudir-la i en aquest gest, arriba la bellesa. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS