CANVIS I MÉS CANVIS

Acabades totes les meves vacances i amb el plaer de seguir treballant des de casa, amb tranquil·litat i sense pressions de ningú, he tingut temps per incorporar diversos canvis a diferents espais del blog. Un cop hageu llegit el post sobre el diari de l'Alguer, podreu comprovar aquests canvis que, per altra part, son rutinaris. No us penseu que m'he begut l'enteniment i he modificat la imatge o aspecte del blog. Resumint: hi ha una nova enquesta que té relació amb una iniciativa que vull iniciar a partir d'ara cada cert temps. Cal que que la enquesta sobre Madeleine McCan i la solidaritat ha acabat quasi en empat i que la justicia decidirà. Ara, he decidit crear una especie de reconeixement per aquells blogs que vaig linkar al seu dia i que m'aporten alguna cosa especial. La imatge o banner que es podrà penjar la veureu a damunt la enquesta i és també la que veieu en aquest post. Sempre explico perquè linko un espai molt interessant i sempre he dit que mai linkaré cap espai polític per evitar que em titllin de partidista (perquè ja ho han fet massa anys tots plegats i sempre equivocant-se). Com la blogosfera és immensa, em permeto el luxe de proposar espais no polítics que m'agraden i punt. Per tant, us demano que voteu el vostre espai preferit sobre deu propostes que he cregut convenients. Els tres més votats rebran aquest reconeixement que no és pas un premi, guardó o distinció. És, reitero, senzillament, un reconeixement. Pel que fa a l'apartat de una ullada a... on parlo d'indrets del món que valen la pena, incorporo únicament l'Alguer com a ciutat i la illa de Sardenya, els dos per motius que podreu descobrir als posts del Diari de l'Alguer. Per acabar us he de comentar que he decidit donar suport a una iniciativa de tres amics de Cambrils que, com els companys del Tarragona 2016, han decidit denunciar via fotos i, en aquest cas, comentaris amplis i col·laboradors animats inclosos, les mancances del seu municipi. Parlem de la vila de Cambrils que ells pinten com la vila del pingüí sempre amb bon humor i, humilment, amb els consells que m'han demanat per a crear aquest blog ja sigui a nivell estètic, creatiu o de disseny. Es diu Cambrils Canbrut i espero que els qui ara son al govern cambrilenc el vegin amb bons ulls, com una critica constructiva i no pas, com un element destructiu. Enhorabona a aquests tres amics, ciutadans apolítics, i endavant amb aquesta tasca de denuncia d'allò que es considera dolent, en mal estat o abandonat.

Comentaris

Cèsar Llamborda ha dit…
M'agrda que t'agradi...

Una abraçada!
Jesús M. Tibau ha dit…
Moltes gràcies per la nominació, que ja en sí mateixa ja és un reconeixement.
Oscar Ramírez ha dit…
Cèsar: m'agrada que t'agradi el que dius que m'agrada i que, per cert, m'agrada molt: el vostre blog.
Jesús: Crec que nominar és fàcil però també crec que, abans de nominar cal mirar molt el tema blocaire. Sigui som sigui, ens em trobat i per això val la pena.
Anònim ha dit…
Que bé, no, poder treballar des de casa mateix, sense presses i sense presions...com m'agradaria!!
Anònim ha dit…
Hola Òscar. Sóc la Roser, la dona del Salvi Guinart. M'encanta el teu blog i la iniciativa que has tingut en aquest "concurs". Des de fa molt poquets dies també tinc el meu blog, que trobaràs a l'adreça http://aramateixenfiloaquestaagulla.blogspot.com.
Et convido a que hi entris, si t'abelleix.
Salutacions.
Oscar Ramírez ha dit…
Anònim: tot es proposar-s'ho. Ja sé que és fàcil dir-ho.
Roser: Hola! ara entro al teu blog a fer-hi una ullada.
Andreia ha dit…
Ja he triat el meu favorit...
molt bona idea aquesta, quan tingui més blocs enllaçats faré el mateix. :-)
Oscar Ramírez ha dit…
Gràcies Andreia

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA