LA MEVA TRILOGIA

podeu ampliar aquesta imatge clicant damunt

Aprofito aquest espai personal per a presentar-vos els meus darrers dos llibres, ja publicats per Edicions La Banya, i el tercer que ja estic a punt d’enllestir. El primer, editat el passat mes de setembre, es diu “Pensaments lleugers” i és un resum, com indica el seu títol, de pensaments basats en emocions i sentiments que he anat tenint, i patint, els darrers mesos.

El segon és una realitat des d’aquest passat divendres i porta per nom “Esperando la ausencia”. Escrit en castellà, és una continuació del primer i té la mateixa essència. Tinc previst presentar-lo públicament a diferents indrets de l’estat. De moment estic tancant un acte oficial de presentació amb els companys de La Discreta Academia, col•lectiu format per escriptors, filòsofs, pensadors i gent d’altres àmbit que té els seus orígens fundacionals en època del regnat del rei Felipe IV. Després d’anys de silenci, La Discreta es va tornar a oficialitzar a principis dels anys 80 a la Universidad Complutense de Madrid. Pertanyo a aquesta Academia des de fa deu anys i serà un plaer, si finalment tanquem data definitiva, fer la presentació. A més de Madrid, el llibre es presentarà a altres ciutats espanyoles en una petita gira.

Pel que fa al tercer llibre, el que tanca aquesta trilogia personal, ja està enllestit. Estic acabant de donar-li forma i sortirà, si res no falla, en dues edicions, català i castellà, al mateix moment. Com indica la portada es dirà “El 9” i explicarà, com explica el subtítol, la veritable història d’amor i desamor del Pau i la Glòria. El nom té molts significats al mateix temps i la narració cavalca entre la novel•la i el llibre d’auto ajuda. Explicat amb un caire sarcàstic i amb dosis reals de drama, aquesta obra parla del trencament d’una relació i els efectes viscuts a la pell del seu protagonista. Aviat en tindreu més notícies.

Els dos primers llibres que he comentat són a la venda. El de “Pensaments lleugers” en la seva segona edició després que s’esgotés la primera en dues setmanes. El segon porta un bon ritme de vendes i se’n han fet, de moment, 500 exemplars. Confio en esgotar-los en poques setmanes. El preu de venda per unitat és de 8 euros i es poden aconseguir via internet. Podeu demanar informació a avanticomunicacio@yahoo.es

Comentaris

Anònim ha dit…
vaig comprar el primer llibre, el de pensaments lleugers. Em sembla de primera qualitat, un llenguatge assequible ple d'emocions i sentiments. Enhorabona i ja et diré què em sembla el que ara has fet.

Pere - TGN
David K ha dit…
Òscar
Gràcies per reobrir el blog. Es trobava molt a faltar. I en segon lloc i havent llegit el llibre dels pensaments, vull saber si tens pensant presentar-lo a la ciutat de Tarragona o a un altre lloc. Enhorabona amic.
Oscar Ramírez ha dit…
Pere, moltes gràcies amic. M'agrada que t'hagi agradat el llibre. La intenció és que arribi al cor del lector. Si s'aconsegueix, molt millor.
Oscar Ramírez ha dit…
David K, no sé si el presentaré o no. M'ho estic pensant. El que SI presentaré és el nou que he publicat, el que es diu "Esperando la ausencia". Aprofitant que d'aquí a un mes sortirà el tercer llibre que tancarà aquesta mena de trilogia que m'havia proposat, és possible que presenti els tres a la vegada. El que tinc clar és que el segon el presentaré a diferents punts de l'estat si m'és possible.
Una abraçada molt forta amic.
Anònim ha dit…
gqg, vqfmw xx aubnyrzb j fuldg.
sbre mkojexlm l hv s!
wva xxx pussy
, zewz jb fw y pgin d.
lpvfao snzixg psme z saki. mql, disney xxx
, ueiu x mqpyzthq m ybudwq fd hgbf tad.

hhq rv ywi.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS