SENSE NERVIS, AMB EMOCIÓ

Això de presentar en públic la teva criatura literària recent nascuda sempre és complicat perquè et trobes envoltat d'amics d'aquells de fa molts anys, d'altres més recents, seguidors de les xarxes socials, ciutadans que passen per la zona i es sumen a l'acte...
 
 
He de confessar que no tinc nervis davant d'aquesta presentació. Si que m'envaeix en canvi l'emoció. Per tot plegat, la situació i el moment, però especialment perquè hores abans de la presentació em retrobaré amb una persona molt especial amb qui vaig compartir molt al seu moment i a qui mai he oblidat. El temps passa però les emocions no marxen. S'amaguen temporalment i, periòdicament, et recorden que existeixen.
 
 
Tampoc estic nerviós perquè estaré envoltat de cinc persones que donaran raó a l'acte presentant-lo en el cas del meu editor i amic, Manolo Rivera, i llegint alguns dels textos que donen forma al meu últim llibre "Aforo Completo". Amb l'Ana Santos sempre hi he empatitzat i l'admiro en molts sentits. A l'Alejandro Pérez Machado el conec fa menys temps però em dóna aquella sensació d'haver-lo tingut al costat tota la vida. A l'Ángel Juárez, amb qui treballo actualment, l'admiro per moltes coses tot i que pateixi la seva principal virtut que és la de pensar constantment i delegar per fer reals els seus pensaments i idees. I amb el Miquel Villalba, "El chico triste" hi tinc una amistat sincera i neta com poques n'he tingut que a més es completa amb l'amor a Itàlia que tenim en comú.
 
 
Demà, i no vull deixar-me a ningú, hi haurà moltes altres persones que estimo però permeteu-me que en destaqui especialment a dues. Són el Pitu i la Maribel, amics de l'ànima, bons consellers, companys de feina i moltes més coses.
 
 
Feta la presentació del llibre en quedarem a sopar, tots els qui vulguin, al mateix local on es farà l'acte, la Cafeteria El Pla. Just al costat de la Catedral de Tarragona i en un racó encantador, aquest espai és únic per moltes coses. Pel seu continent i demà divendres encara més pel seu contingut.
 
 
No hi ha nervis. Si hi ha emoció. Aquesta canço que us poso avui té molta relació amb fets propers.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS