02 de setembre 2009


DIGITALS: Al diari online Reus Digital hi podreu llegir l'article d'opinió que ha escrit l'amic Ignasi Basora dedicat al meu germà Carles. Crec que és un molt bon repas a la vida del Carles i que permet donar a conèixer o recordar tot allò que va fer en vida. Als qui el vareu gaudir únicament us demano que visiteu aquest link i deixeu un missatge amb allò que us surti del cor.

MÒBILS: Jo segueixo sense telèfon mòbil. El passat 14 d'agost el vaig perdre al tren que em portava a Barcelona i després va passar el que va passar. Crec que tot té una raó o motiu i de moment segueixo sense aparell ni número mòbil. De fet, estic més tranquil que mai. Els qui volen trobar-me ja saben on fer-ho.

PUNTS: Ahir vaig retrocedir als anys d'infància. En aquella època era molt entremaliat i sovint acabava amb el cap obert o un tall al genoll o la mà. Ahir, mentre el metge em posava quatre punts al cap vaig fer aquest remember que em va permetre arribar a la conclusió que de petit , quan em cosien, era més valent que ara. Coses dels anys, els meus anys. D'aqui a una setmana em podran treure els punts però el record quedarà per sempre.

2 Responses so far.

  1. David K says:

    Ja ens explicaràs aquesta nova experiència de viure sense mòbil. Potser podries impartir cursos o fer un llibre. Avui en dia això es fa impensable.

    David K

  2. David, això de fer-ne un llibre estaria bé, jajajaja. Els qui no en tenim, de mòbil, debem ser una espècie en perill d'estinció, jajaja.

Traductor

Seguidors del blog

Arxiu de textos vells

Amb la tecnologia de Blogger.

Bona cultura

+ Bona cultura

- Copyright © AGRICULTURA MENTAL - Un producte Avanti Comunicació -