DIGITALS, MÒBILS I PUNTS


DIGITALS: Al diari online Reus Digital hi podreu llegir l'article d'opinió que ha escrit l'amic Ignasi Basora dedicat al meu germà Carles. Crec que és un molt bon repas a la vida del Carles i que permet donar a conèixer o recordar tot allò que va fer en vida. Als qui el vareu gaudir únicament us demano que visiteu aquest link i deixeu un missatge amb allò que us surti del cor.

MÒBILS: Jo segueixo sense telèfon mòbil. El passat 14 d'agost el vaig perdre al tren que em portava a Barcelona i després va passar el que va passar. Crec que tot té una raó o motiu i de moment segueixo sense aparell ni número mòbil. De fet, estic més tranquil que mai. Els qui volen trobar-me ja saben on fer-ho.

PUNTS: Ahir vaig retrocedir als anys d'infància. En aquella època era molt entremaliat i sovint acabava amb el cap obert o un tall al genoll o la mà. Ahir, mentre el metge em posava quatre punts al cap vaig fer aquest remember que em va permetre arribar a la conclusió que de petit , quan em cosien, era més valent que ara. Coses dels anys, els meus anys. D'aqui a una setmana em podran treure els punts però el record quedarà per sempre.

Comentaris

David K ha dit…
Ja ens explicaràs aquesta nova experiència de viure sense mòbil. Potser podries impartir cursos o fer un llibre. Avui en dia això es fa impensable.

David K
Oscar Ramírez ha dit…
David, això de fer-ne un llibre estaria bé, jajajaja. Els qui no en tenim, de mòbil, debem ser una espècie en perill d'estinció, jajaja.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS