18 de setembre 2009

Aquest post té dues clares intencions. Felicitar als tarragonins per Santa Tecla i als reusencs per la Misericòrdia. Als primers perquè, com a tarragoní d'adopció que em considero, ens arriben uns dies plens de tradicions i actes que ens fan vibrar el cos d'una manera que pot explicar-se únicament quan es viu de primera mà. Enguany, pel que ja sabeu, no tinc ganes d'assistir a cap dels actes que he viscut, vist crear o créixer, però sé que el proper any tornaré a estar a l'alçada que correspon.

Als segons, als reusencs (segons únicament en el moment de parlar-ne) perquè sóc reusenc de naixement i perquè enguany han fet una campanya d'anuncis que, com a persona entesa en el món del marquèting i la comunicació, s'ha de qualificar com a "autèntica, atrevida i hiper simpàtica". La gent de la productora juandesafinado.com se l'han jugada i l'han clavada. Amb el lema "que ve la Coia" tot referint-se a la patrona dels reusencs, han captivat al públic jove i, pel que he comprovat aquests darrers díes, també als més clàssics en costums i tradicions religioses. Us deixaré amb els quatre vídeos de la festa major de Reus i amb un avís per als assessors de l'actual alcalde de Tarragona i amic personal, Pep Fèlix Ballesteros.

L'invent del tarragonanext.com , espai on l'alcalde parla amb el jovent, tenia altres formes de tractar-se. A mi, un alcalde que parla vulgarment tot dient "tacos" per fer-se entrendre amb altres generacions i en una campanya de promoció propia pagada per tots, no em convenç. Pep Fèlix, hi ha moltes altres maneres de fer les coses. Canvia d'ajudants i et faràs un gran favor.


4 Responses so far.

  1. Anònim says:

    ¿Lo de deixar-si perilla esta de moda? Ho dic pel Ballesteros amb aquest luk modern.

  2. Pere Guasch says:

    Hom no pot negar que la campanya dels reusencs sobrepassa els límits de la imaginació i originalitat. A Taragona no hem vista mai una publicitat festiva igual mai a la vida que jo recordi. Enhorabona per als inventors de la campanya de la "coia".

    Pere Guasch - Tgn-

  3. Anònim, no sé si està de moda però a Ballesteros li dona un toc modern i jove, és cert. No sé si es postissa. Igual se la posa únicament quan enregistra aquests capítols de "Els joves".

  4. Pere Guasch, estic d'acord amb el comentari. Crec que a Tarragona li comença a faltar imaginació per vendre la seva festa i en aquest cas Reus ha estat innovador, divertit i molt vendible.

Traductor

Els més llegits

Seguidors del blog

Arxiu de textos vells

Amb la tecnologia de Blogger.

Bona cultura

+ Bona cultura

- Copyright © AGRICULTURA MENTAL - Un producte Avanti Comunicació -