2500 SOSPIRS DESPRÉS



Serveixi aquest escrit, el número 2500 que publico en aquest blog, per agrair-vos a tots i a totes els qui heu anat passant – i ho feu encara- per aquest espai d’internet obert fa més de deu anys. No faré pas balanç de quantes visites s’han rebut i de quins països eren, o de quins són els escrits més llegits de tots els temps.

Únicament us agraeixo la vostra fidelitat i constància. Sobretot tenint en compte que hi ha hagut daltabaixos i èpoques de silenci importants, espais temporals en els que no he pogut escriure per falta de creativitat o perquè anímicament no travessava bons moments. Aquests últims deu anys, mireu com ha anat tot, he perdut gent molt important del meu costat i n’hi he anat sumant altra que, a hores d’ara, em són indispensables i imprescindibles. 

Si us sóc sincer, m’he acostumat a les pèrdues però em nego a patir-ne cap més, com a mínim els propers... deu anys? 

En fi, 2500 textos després (posem que metafòricament siguin folis) 2500 sospirs després – perquè sospirar és el primer gest que faig quan començo a escriure- teniu aquest gran bloc de records i vivències que roman penjat a la xarxa pels segles dels segles, amén. 

Fa poc anunciava la intenció de no escriure més, sabent que travessava una llarga època de sequera iniciada l’estiu passat arran de la mort del meu pare mesos abans, i ara em sento amb més forces per anar alimentant el blog i, de pas, nodrint-vos a vosaltres. Faré l’esforç – per mi en primer lloc i sobretot per vosaltres- i no us demano altra cosa que seguiu entrant, llegint i deixant missatges (encara que no els pengi els llegeixo). Les vostres paraules són també la meva agricultura mental. 

Gràcies a tothom! 

Comentaris

No te desanimes y adelante. Esta faena que hacemos es salvífica, asi que sobretodo lo has de hacer por ti. Si es así harás una buena labor para los demás.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS