EL TRIST ATZAR VIATJA A MONTBLANC


En el marc de "Montblanc, vila dels llibres", que se celebra a la vila ducal aquest proper cap de setmana, tindré el plaer de presentar el meu nou llibre. Serà a les set de la tarda (19h) a la Plaça de Sant Miquel. Com a novetat, dir-vos que m'acompanyarà un grup de música ètnica, folk i celta, els Maruga Band, que he decidit incorporar a la nòmina dels meus col·laboradors. 

Ells són la Ljubomira Stoicheva (violí), el Jordi Batet (flautes, gaita i percusions), el David Cuadrado (guitarra) i l'André Touzet (guitarró).Tot un luxe portar a aquest grup que serà al meu costaten algunes de les presentacions de "El trist atzar del vertigen que em devora". 

Us aconsello que dediqueu temps aquest cap de setmana a visitar Montblanc perquè durant dos dies, dissabte i diumenge, hi haurà desenes d'activitats relacionades amb el món de les lletres i la cultura. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS