TORTOSA: BONA ESTONA, BON PÚBLIC I BONES CARES AMIGUES



M’encanta trobar-me públic atent i interessat per les paraules de l’autor que ve a presentar-los la seva obra. El divendres, a la llibreria La 2 de Viladrich de Tortosa, hi havia aquest tipus de públic i la presentació del meu nou llibre va ser una estona agradable, amena i productiva. La gent va preguntar, vam interactuar i intercanviar pensament. Aquesta és la base de l’agricultura mental que sempre defenso i preconitzo. 

Era el primer cop que presentava un llibre meu a Tortosa i l’experiència va valdre molt la pena. La presència de l’escriptor Jesús M. Tibau, que va fer de presentador i amb qui vam protagonitzar un interessant duel d’aforismes, i l’assistència de la Julia, una molt bona amiga meva que ara viu a Tortosa, em va donar més calma en aquest moment important. 

No vaig trobar a faltar cap altra cara coneguda que tingués ganes de veure. A Tarragona em va passar igual perquè van venir els qui havien de venir, aquells i aquelles que realment són importants a la meva vida. Les absències ajuden a fer neteja. La gira de presentacions del llibre segueixen, com la vida. 

En pocs dies, propera aturada a Riudecanyes (15 d’abril), Reus (22 d’abril), Mont-roig (28 d’abril)...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA