LA FOTO DEL DIA... SOU VOSALTRES


La foto del dia d'aquest dijous, la que em permet tancar la jornada feliç i en positiu, és ben gran i ben maca. La formen tots i cadascun dels amics i amigues, i altres tantes persones que no coneixia i ja conec, que han vingut a la presentació de "El trist atzar del vertigen que em devora". 

I ho és també per la passió, ganes i entrega plena d'amistat i amor, que han posat sobre l'escenari la Victòria Forns, la Laura Casas, el Pep Macaya i el Richard White. I per la confiança de l'Adrià Borràs que ha cedit el seu espai del Cafè La Cantonada de Tarragona, o la del Santi Paarés que ha fet possible la logistica de l'esdeveniment. 

Sempre dic, ho explico aquí i quan vaig a Itàlia, que compartir és bàsic perquè els projectes corals i de participació van sempre lluny. I aquest ho és. No hem fet una simple presentació, hem sembrat de nou per acabar recollint. I, personalment, he deixat un petit llegat més per fer possible la meva estimada "agricultura mental".

Als qui heu vingut us estic molt agraït i a tots/es els qui m'heu enviat whatsapps o missatges dient-me que no podieu ser-hi però desitjant-me sort, també. Les absències, quan es comuniquen, són igualment presències. Per tant, puc dir que no ha faltat ningú important a la meva vida perquè tots hi heu estat d'una o altra manera.

Comparteixo amb vosaltres les primeres fotos de l'acte, obra del Txiqui López, i demà posaré les que ha fet el Txema Morera. Aquest divendres, en poques hores, marxo a Tortosa on presento el llibre al costat del bon amic Jesús M. Tibau. Com ja ha avançat ell, l'acte inclou també un duel d'aformismes i pensaments lleugers. Ens ho passarem de primera.





 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA