COSES QUE NO ENTENC

Hi ha coses que ni entendré mai i que em posen de molt mal humor. M'ha esperat quasi quatre anys perquè Julian Schnabel acabes el rodatge de la pel·lícula La escafandra y la mariposa de la qual tantes vegades n'he parlat. Ara, un cop enllestida i amb la seva versió espanyola, no puc veure aquesta pel·lícula a cap dels cinemes de la província de Tarragona. Fa setmanes que em miro les cartelleres i no la veig enlloc. Fins i tot algunes setmanes he ampliat el marc geogràfic per comprovar que no la tenia programada cap cinema de Catalunya. Que jo sàpiga, tot és possible, no se m'ha passat. Entenc que aquesta és una pel·lícula per a minories, per a públics acostumats a un altre tipus de cinema que per altra banda són molt més experimentats i descarten les americanades que si omplen les cartelleres. Però malgrat tot, crec que aquest public minoritari també es mereix un respecte i el dret de veure aquestes pel·lícules a la gran pantalla. Des d'aquí llenço aquesta enèrgica protesta en un intent que esdevingui també un exercici de reflexió per als gerents i programadors dels cinemes de les nostres comarques. Si d'aquí a dues setmanes no l'han programada en cap de les sales de Tarragona, m'hauré de conformar a veure la versió que m'he descarregat de la mula però no serà, ni de bon tros, el mateix.

Comentaris

ei, és que em sembla que aquesta pel·lícula la van estrenar ja fa unes setmanes... tot i que no n'estic segur, crec que sí que en alguna sala de per aquí debia caure. però tot i així, a vegades passa que hi ha pelis que no arriben, pq no interessa al gran públic (gran public format en la seva majoria per persones que no els interessa el mon del cine, clar. nomes els interessa gastar-se 20 euros en cine i crispetes i begudes i tocar els collons)
Anònim ha dit…
Mireu el blog de:
Xavier Sabaté
Reflexions polítiques i personals
Un altre cop incident nuclear a casa nostra

Sr.Conseller de Gobernació, Xavier Sabaté

Pero no diu ni piu de
DENUNCIA , NI DE INVESTIGACIO, NI DE RESPONCABILITATS.
Sr. Sabate que es Conseller de Governacio

SIGI MES SERIOS I DEMANI EXPLICACIONS JA.
Apa Noi
Anònim ha dit…
No interessa que la cultura triomfi, volen que la gent sigui burra i a la gent li encanta ser-ho.

Jaume
mossèn ha dit…
jo no entenc com puc continuar estant igual de bo que el dia de la meva primera comunió ... salut
Oscar Ramírez ha dit…
L'illa. La van estrenar fa unes setmanes però jo no he vist cap sala on la projectin o hagin projectat. Estic molt d'acord amb la teva argumentació.

Jaume, gràcies pel comentari que comparteixo en un 95 per cent.

Mossèn, això li passa perquè és un àngel i els angels mai envelleixen...

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS