VEÏNS I AMICS

Foto acte de constitució de l'AV Els Ametllers

M'agrada viure envoltat de persones que sempre tenen ganes de fer coses i especialment de treballar pels altres, pels col·lectius, associacions i entitats. Gràcies a les accions voluntàries d'aquestes persones existeixen les rialles dels nens, els somriures dels pares quan somriu el nen, la futura col·laboració d'aquests pares que somriuen i que formaran part del col·lectiu que farà somriure...

Crec que les associacions de veïns són un d'aquests col·lectius necessaris per fer fluir la germanor, fer participar als menys tímids i regalar alegria a canvi de res. Ara fa uns mesos, l'octubre de 2007, es va crear l'Associació de Veïns dels Ametllers, el barri de Vilafortuny on visc. La gestació del projecte la vaig viure de ben a prop perquè els pares de la criatura van ser l'Anton, el meu veí, i la Mar, la meva dona. Després lògicament s'hi van anar sumant persones com la Ceci, el Raul, el Ramon o la Marta, es va fer l'assemblea de constitució de l'associació i els veïns de la zona es van anar associant i han anat prenent part a les diferents activitats que s'han organitzat. En pocs mesos, molts actes i sempre amb un gran èxit de participació. Va haver-hi festa per Tots Sants, es va fer cagar el tió i es va rebre la visita dels patges dels Reis d'Orient. Les activitats menys festives també han estat nombroses: reunions amb l'alcalde de Cambrils, visites dels regidors de barri o d'urbanisme i trobades amb tècnics per parlar de seguretat o de la recollida selectiva. Un altre pas important va ser la creació del blog de l'associació. Tot això evidencia que els responsables de l'Associació estan fent molta feina i molt ben feta. La fan sense cobrar un duro i amb l'objectiu de treballar pel be comú de la resta d'habitants dels Ametllers. La tasca de persones com l'Anton, la Mar i els altres que us he dit fan que em tregui el barret perquè en una societat tan individualista com la que tenim costa trobar bona gent.

El proper 12 de juliol l'Associació dels Ametllers ha preparat la primera trobada veïnal amb activitats esportives i tallers per als nens i nenes i música amb orquestra per als pares i avis. Amb pocs diners i molta il·lusió es prepara una festa que serà de les millors de Cambrils, una jornada de germanor plena de rialles de nens i somriures dels pares. Un 10 ben gros per col·lectius com aquests i un crit ben alt i clar: pensar en els altres enriqueix a un mateix.

Comentaris

Mon ha dit…
visca l'associacionisme veïnal! collons que be que s'ho munteu...... va doncs anims i endavant que em doneu molta enveja
Anònim ha dit…
Considero que l'actual junta ho està fent força bé, molt bé. No sabia que tenien un espai d'internet i un cop l'he mirat he descobert la feina feta. Els animo a seguir endavant i espero que arribi la festa que es comenta aquí.
Anònim ha dit…
jo segueixo les seves activitats pel la revista cambrils i encara no me fet soci. Si necesiteu el meu cop de ma ho dieu i estic amb vosaltres.

Resideixo al carrer Berna i miro cada dia els medis de comunicació de cambrils com la revista o aquesta web. si voleu deixeu l'avis en un comentari. Perdo pel meu català fa poc que estic a Catalunya.

Emilio - carrer Berna (ametllers)
Oscar Ramírez ha dit…
Moltes gràcies a tots. Anònim, ja li comentaré això que diu al president de l'Associació. De fet ell també llegeix el blog o sigui que ja ho deu haver llegit.
Anònim ha dit…
Ostres Òscar, que cabró, quan he entrat al bloc i he llegit el teu post se m’ha posat la pell de gallina. Ets molt generós amb els teus comentaris. La veritat és que m’ha agradat llegir el teu punt de vista. A vegades estem tant il•lusionats que no tenim temps de reflexionar sobre allò que fem. La veritat és que em sento molt privilegiat de treballar amb tot aquest gran equip de persones. Gracies a l'esforç de tots hem pogut mantindre aquest nivell d’hiperactivitat veïnal. El meu reconeixement a tots els integrants de la Junta i també als veïns que col•laboren amb nosaltres de manera altruïsta idesinteressada, però especialment a la Mar, que és una persona de ment clara i ordenada, de gran tenacitat, de recursos interns inesgotables i, sobretot, una treballadora infatigable. Per cert, t’he de felicitar Òscar pel programa i pel cartell de la festa que t’has currat. Una feina molt ben feta i de gran qualitat, impossible de superar. Si l’ajuntament instaurés un premi al millor dissenyador dels programes de festes de barri, el guardó seria per a tu. Quan et surt dels dellonses, ets un crack nen!! Ens veiem demà repartint programes pel barri
Anton
Oscar Ramírez ha dit…
Moltes gràcies Anton. Aquesta nit ja farem una copeta al terrat.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS