ELS BONS PROPÒSITS

Es fan sempre al canviar d'any i sovint acaben sent, com indica la paraula, únicament bons propòsits que es tradueixen en no res. Per això enguany no en faré i viuré de les realitats. Serà un any important per a mi a nivell empresarial i encara més a nivell particular, com a escriptor, tenint en compte les perspectives reals.

Aquesta setmana tindré ja el meu nou llibre "Aforo completo" a les mans i a finals d'aquest mes, com a molt a principis del febrer, el presentaré primer a Itàlia i posteriorment a les nostres terres. Aquesta setmana també es produirà un altre canvi a la meva vida diària però aquest encara no el vull comentar. La resta de l'any serà interessant perquè estic enllestint més creacions literàries que acabaran convertint-se en nous llibres. També serà l'any en què faré una important incursió en l'àmbit musical però tranquils tots que no vol dir pas que em posi a cantar. Ja donaré detalls.

Els altres reptes són tots vinculats al món de la comunicació al qual em dedico, aquest any serà l'aniversari, fa quasi 25 anys si tinc en compte les meves primeres col·laboracions a la mítica Ràdio Music Club (Punt Sis Camp avui en dia).

I pel camí aniran arribant altres moments inesperats que s'afrontaran amb calma i alegria en cas que siguin bons i també amb calma però amb resignació quan siguin menys agradables. Quin millor propòsit es pot tenir que eliminar problemes i aconseguir-ho?

Temps al temps i a veure-les venir. Molt bon any a tots i totes.

Comentaris

zel ha dit…
Et desitjo de tot cor un any excel·lent, en tots els àmbits, bons dies, bona vida, bon futur! I enhorabona amb els petonassos!
Oscar Ramírez ha dit…
Zel moltes gràcies guapa. Que tinguis un any ple d'allò que has demanat, molt salut i molt d'amor. Un petó.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA