ARA TOCA A CASA


Després d’haver presentat el meu últim llibre a Reus, ciutat on vaig néixer, i a Tarragona que é son m’he format i crescut professionalment, arriba el moment de presentar-lo al poble on vaig arribar ara fa set anys. El 2010 vaig fer anar a parar a La Canonja i és aquí on els últims anys he escrit gran part de la meva producció literària. 

Aquest dijous, a les vuit del vespre, donaré a conèixer el nou treball “El trist atzar del vertigen que em devora” a la seu del Centre d’Estudis Canongins Ponç de Castellví. El president de l’entitat, Francesc Roig, farà l’honor de presentar l’acte on hi espero a molts veïns del centre d’aquest poble, i d’altres parts, que fa temps que em demanaven que presentés algun llibre meu a La Canonja.

La premsa ja parla de la presentació. Podeu llegir-ho en aquest diari o en aquest altre

Ja us puc ben assegurar que em fa gràcia aquesta presentació. Fins i tot il·lusió, perquè pera mi aquesta etapa canongina, que no sé fins quan durarà, m’ha regalat moltes alegries. També he tingut moltes tristeses però el balanç, si ho miro amb optimisme, és ben positiu. 

I DIVENDRES...

Tancada la presentació de La Canonja, no tindré temps de reposar perquè el divendres seré a la Biblioteca Pública Mercè Rodoreda dels Pallaresos. Es tracta d’un espai molt nou i toca ajudar als seus responsables a iniciar una activitat cultural periòdica que enfortirà la presència de l’equipament al municipi. 

No m’importa si arribo i hi ha dues persones o n’hi ha una vintena. Ara mateix, conscients que tot costa engegar i tirar endavant, hem de pensar en fer cultura en majúscules encara que sigui amb públic minoritari. Interessa fer arribar el missatge i allí serem per presentar el llibre. Serà divendres a les 19.00h a la Sala Polivalent del Centre Jujol, al carrer Alt 23 dels Pallaresos. Estaré ben acompanyat del grup de folk Maruga Band.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS