MONT-ROIG, LA CANONJA, ALTAFULLA



Aquests últims dies he tingut ocasió de prendre part a més activitat cultural i social. Els meus temps actuals, són temps d’incursió a la vida dels altres a través de les meves obres o dels altres. Aquest passat divendres vaig presentar el meu llibre a la Biblioteca Joan Miró de Mont-Roig del Camp. Va ser una estona agradable, envoltat de gent agradable i atenta mentre els explicava el perquè de tot plegat.

I dissabte vam fer tarda de poesia amb cinc poetes a La Canonja, a la Societat La Nova Amistat que enguany celebra 150 anys d’història. Em va tocar, amb plaer, ser el presentador de l’acte i donar pas als cinc creadors i creadores: Montse Farrés, Antoni Nomen, Joan Garcia, Raquel Estrada i Francesc Roig. La música la van posar els Maruga Band, formació, de folk i celta que m’acompanyen també a part de la meva gira particular de presentacions del llibre.

Tot plegat, ha permès seguir sumant experiència i coneixement, aprenentatge de la gent i de la necessitat de difondre la cultura de manera constant. Aquest proper dimecres 3 de maig, sense anar més lluny, presentaré el nou llibre a la Biblioteca d’Altafulla, a les set de la tarda, acompanyat del cantautor sard Samuele Arba. I així... anar sumant i creixent. 

La foto és de la presentació a Mont-roig del Camp.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA