PATATAAAA


ESCRIT NÚMERO 696
Us he de confessar que una de les meves passions és la fotografia. Tot i que sóc un aficionat en aquest tema, amb una bona càmera fas meravelles i més si l'objectiu enfoca una bona imatge. Cada cop que he sortit de viatge i he fet el corresponent diari personal, l'he acompanyat amb fotos fetes per mi. Per això avui us en volia parlar, perquè crec que és un art que cal potenciar encara més per aconseguir més aficionats com jo. No aspiro mai a ser un professional en aquest àmbit però estic content de les fotos que he fet fins ara. Si busqueu a l'arxiu d'aquest blog trobareu els meus viatges i veureu algunes captures interessants. Avui, per acompanyar aquest post, he escollit a un dels meus fotògrafs preferits, en Chema Madoz.

Les seves fotos són úniques i totes tenen un missatge, són poesia o prosa virtual. Com a exemple us penjo la que més em va sobtar el dia que el vaig conèixer. Si feu clic aquí podreu anar a la seva web i veure-les totes. Apa, ja podeu badar, patataaaa

Comentaris

Anònim ha dit…
LLUÍÍÍÍÍÍÍÍSSSSSS, molt bona foto la del Chema
Oscar Ramírez ha dit…
Doncs si, espectacular com totes o la majoria que fa.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA