M'ACABEN DE DIR...



M'acaben de dir que tots els càrrecs polítics del nostre país cobraran a partir d'ara el sou mínim marcat per llei, que s'eliminaran un vuitanta per cent les figures dels assessors i els ajuntaments més petits es fusionaran en una sola administració per a reduir despeses i personal, que els bancs i caixes obren de nou l'aixeta i ens donaran crèdits i ajudaran...

M'acaben de dir que ja no es prendran més cases als qui no poden pagar-les perquè es negociarà el deute amb ells, que els governants deixaran de marejar la perdiu parlant de temes absurds com la España unida o la Catalunya Independent per fer arribar, ara si i al final, un missatge vàlid i entenedor, proper al poble i ple de veritats i solucions als problemes...

M'acaben de dir tantes coses. M'encanta que em parlin als somnis.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS