CIAVOGA



Aprofito el post d’avui per tranquil·litzar a dues persones, al meu editor i al cantant XavisS. Ho faig perquè amb el primer em vaig comprometre a lliurar-li el meu llibre “Agricultura Mental” a finals de desembre i al segon, a lliurar-li les lletres de les cançons del seu proper disc a meitats d’aquest gener. 

I vaig amb retard però amb el convenciment que aquesta ciavoga, canvi de rumb, que he fet en els dos treballs, aportarà canvis significatius. Al llibre he eliminat 42 textos dels que tenia previstos publicar i ha tocat fer-ne de nous que no tenen res  veure amb els inicials. 

Pel que fa al disc, tres quarts del mateix, de manera que de les sis lletres que ja tenia n’he salvat una de sola i ara toca fer les altres amb temàtica diferent. 

Escric aquest post per comentar que les ciavogues són bones, els canvis de rumb convenen quan es parla d’un llibre o un disc. Perquè en ells hi surten paraules i les paraules surten del cor i haurien de servir sempre quan surten així. Si hi ha textos que no tenen sentit perquè les paraules s’han esvaït o no han arribat a enlloc, cal regalar altres paraules als lectors i han de ser sempre paraules en las que creus.

Per això dic a aquestes dues persones, que abans que persones són amics, que no es preocupin. Que la ciavoga ja està feta i en pocs dies, dues setmanetes com a molt, tot estarà enllestit.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS