AFORO COMPLETO ENCARA TÉ MOLTA VIDA




Aquests exemplars del llibre “Aforo Completo” que veieu a la foto, i uns quants més, marxaran amb mi de viatge la propera setmana. Pendent de la presentació que faré a Itàlia enguany, ja confirmada i en la qual hi aniré ben acompanyat, tinc la possibilitat d’apropar abans aquest llibre a altres lectors d’altres països. 

A partir del proper dijous, dia en que inicio el viatge, aniré escrivint aquí les meves vivències i experiències en la mesura de les meves possibilitats i el temps lliure que em quedi. Però em feia gràcia compartir aquesta bona notícia, la de la presentació, amb vosaltres. Per cert que també tindrà la possibilitat de fer alguns tastos de degustació, petites lectures dels meus textos, a diverses escoles. 

Ja aniré comentant la jugada. De moment, amb Aforo Completo a la maleta i Agricultura Mental amb un nivell de vendes més que acceptable i a punt d’exhaurir-se, les paraules continuen omplint folis. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA