YOU KEEP ME HANGING'ON


Durant el viatge que ha fet real el Diari de la pell m'he abandonat a molts plaers banals i també a les necessitats que tenim algunes persones. Una d'elles, deixar-nos tocar per la música. Ha estat bell escoltar sons coneguts i descobrir-ne tants altres de nous. Parar l'orella tot sol o en companyia, en un camp o la gran ciutat, melancòlic o calmat.

I no puc recordar les vegades que he escoltat aquesta cançó les últimes setmanes. No sé el perquè ni com, però fa anys que la conec i és ara quan m'ha atrapat amb els sons i la lletra. J.J Cale sempre m'ha colpit amb la seva veu. Ara m'esquinça l'ànima mentre el sento cantar aquesta peça tan dolça i càlida que diu:

Cada cop que m'aturo un moment, penso en el teu dolç somriure. I aquell dia ja no puc fer res més. La forma en què em fas l'ullet, cada cop que camines cap a mi... què et puc dir? You keep me hanging'on

Del gatet francès que aguanta la finestra de la casa, us en parlo un altre dia. Ara us demano que, si voleu, feu una aturada de tres minuts, tanqueu els ulls i escolteu...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA