NOVA ENQUESTA I NOUS LINKS

Ja sabeu que tinc com a norma no introduir en la meva secció de links blogs polítics tot i que sovint opino de política i entro a diari als espais que tenen operatius els representants de les diferents formacions ja estiguin en actiu com a regidors o a la militància de les joventuts. Una cosa no treu l'altra. Entro a aquells que hi ha linkats al Saló dels Penjats, una nodrida representació, i n'he descobert altres, en aquest cas de les Terres de l'Ebre, tot navegant. Els polítics blocaires tenen la virtut de crear debats als seus espais i obrir-ne altres a blocs on naveguen a diari. I tots sabem que en molts casos, camuflats com a anònims, també hi diuen la seva. No ho critico. És del tot licit i ho fa tothom. Sigui com sigui la classe política opina i m'agrada observar que les joventuts no se'n estan de fer-ho i com vaig tenir el plaer, durant tres anys, de fer una tertúlia amb la participació de les joventuts polítiques encara m'agrada més. La fèiem a Onda Rambla i en aquella època hi havia joves que avui en dia tenen moltes responsabilitats polítiques. Recordo, i perdoneu si falta algú, la participació setmanal del Carles Castillo (PSC), Alejandro Fernández (PP), Gustavo Cuadrado (PSC), Jordi Roca (PP), Jordi Arroyo (UDC), Jaume Vendrell (CDC), Gerard Castells (ERC), Marc del Jesús (IC-V), Ernest París (IC-V), Marina Massaguer (ERC), Sandra Ramos (PSC) o l'Eduard Martínez (ERC). Fixeu-vos quina colla de jovent i mireu on estan ara. Bé, el cas és que com m'agrada tafanejar a aquests espais, he decidit fer una enquesta per saber quin blog dels polítics agrada més als blocaires. Com ja sabeu les meves enquestes tenen el resultat que tenen i en faig la lectura sobre el resultat final. Hi he posat 24 opcions, 24 blogs del camp de Tarragona i Terres de l'Ebre i, com vaig fer fa uns dies amb altres blogs que no eren polítics, he creat un reconeixement que enviaré als autors dels tres blogs que tinguin més vots. A aquest reconeixement (el que veieu en aquest post) l'he anomenat POLÍTICAMENT CORRECTE i té com a protagonista la figura del pensador de Rodin. La enquesta és a la columna de la dreta i la donaré per tancada el proper 31 d'octubre. A veure qui obté més votacions.
Per acabar, una altra cosa. En la secció ESPAIS MOLT INTERESSANTS hi trobareu tres noves incorporacions. Es tracta dels blogs PERCEPCIONS del David Fernández, ARA MATEIX de la Zel i La Bicha del Esculapio. Els tres entren a formar part de la secció perquè considero que són espais que aporten opinió, ens fan pensar i estan creats amb originalitat.
Per cert: trobareu els links dels blogs dels polítics ebrencs si feu clic aquí

Comentaris

Jobove - Reus ha dit…
Tu ves donant premis que et diran el Lara del Planeta !!!

salutacions dels ganxets
Hi ha moltes coses que m'agraden del teu blog però no m'agrada lo de fer votacions entre blogs, de fet a l'anterior no vaig votar. Crec que inplica una certa comoetició que, ja dic, noi m'agrada.
Oscar Ramírez ha dit…
Companys: Us responc als dos via correu intern.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS