UNA ENQUESTA I UN POST PENDENT

He estat dies mirant com evolucionava l'enquesta que havia proposat per saber quins blocs polítics eren els més llegits o preferits entre la gent que entra cada dia al meu blog. No es tractava de cap competició tot i que, com tot en aquesta vida, la competència és del tot legal i sempre aporta emoció quan es tracta de casos com aquests, banals. M'ha agradat veure que, a poc a poc, l'amic Gerard Castells li prenia el primer lloc de la classificació al també amic Albert "Capità Tarragona". I ara, quan escric aquest post, l'Albert li treu uns punts d'avantatge al Gerard. Encara és més interessant seguir de ben a prop la tercera posició. El Quim Amorós ocupa ara aquesta plaça que ha estat, durant molts dies, de l'Alejandro Fernández. L'Alex és ara cinquè empatat a vots amb l'exalcalde de Tortosa, Joan Sabaté. Tot això passa ara, a dos quarts de dues de la matinada. Demà és el darrer dia per rebre votacions i el divendres enviaré als tres primers classificats el banner d'aquest espai que he batejat com a "Políticament correcte". A les vuit del vespre tancaré oficialment la votació i faré públics els resultats.Per altra part, tinc un post pendent de fer fa temps. Com he vist que últimament el Jesús M. Tibau ha parlat al seu blog del principal referent musical d'un servidor i com sé que també els encanta al Mon "La garrofa de Mont-roig" i al Tondo "Connexions from Tarragona", explicaré les meves vivències, amplies i magnifiques, amb el cantant sicilià Franco Battiato. Més d'un, quan vegi les fotos, em tindrà enveja sana. Queda escrit i explicaré pels i senyals les meves trobades amb Battiato, Manlio Sgalambro (el seu mestre espiritual) i Angelo Privitera (teclista i productor del cantant).

Comentaris

Mon ha dit…
espero el post amb impaciencia ...i les fotos que segur que son d'enveja
Oscar Ramírez ha dit…
Divendres faré el post amb fotos incloses. Salutacions i descansa a l'ombra del garrofer.
Jo estic sorpes pels vots rebuts i no m'importa acabar segón o tercer. Només amb el suport rewbut ja estic super content!

Salutacions
Gerard Castells ha dit…
M'agrada que la gent valori l'austeritat i esperit espartà que desprèn el meu bloc, a mi tampoc m'importa el resultat, el que és realment important és participar, al cap i a la fi som polítics i només ens presentem a les eleccions per participar i no per guanyar. Records Òscar!

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS