DIARI DE SES ILLES (12): PUNT ... I FINAL?


Com a experiència personal, aquests darrers quinze dies a l’illa de Mallorca han estat una excepció, un regal per l’anima si t’hi desplaces per a desconnectar del teu àmbit de treball i convivència habitual. No es tracta de defugir de l’entorn d’amistats o de concloure que no ets feliç a la feina. És un exercici de trencament temporal que t’ha de servir per posar en ordre les idees, els pensaments i, sobretot, per reordenar el caos intern que vas acumulant amb els mesos de treball sense descans.
Mallorca és plena de paisatges de postal i hi ha moments en que aquests paisatges et provoquen enveja sana. Acabes pensant que allò que veus i vius és millor que el què tens cada dia i no te’n adones que el teu entorn, viscut amb ganes i energia, no té res a envejar al que ara t’ha segrestat temporalment.
Les muntanyes rocalloses, els penya-segats plens de pins que semblen llepar les onades de la costa de l’illa, la mar transparent de color turquesa que acarona les pedres i roques de les cales. Són fragments, retalls d’un paisatge que he viscut intensament al costat dels illencs, gent que, a més de parlar mallorquí, és simpàtica i acollidora.
Mallorca m’espera. Ho vaig dir quan vaig anar a l’Alguer, quan vaig conèixer certes illes italianes, en altres viatges que m’han captivat. Hi ha poques coses que tinc clares i una d’elles és que d’aquí a pocs anys, potser mesos, hi haurà un canvi i es traduirà en un viatge que, segurament, no tindrà retorn a curt termini.
Nota: Acompanya el post un mapa de l'illa de Mallorca on he marcat els diferents indrets, pobles o cales, que hem visitat aquests darrers 15 díes. Si feu clic sobre el mapa, s'amplia a grans dimensions.

Comentaris

Anònim ha dit…
Bona nit veïns, ja em tenieu preocupat amb el temporal i les notícies que anava llegint. Aquesta nit ja dormiré tranquil. Per cert soci, no hi haurà ràdars en aquesta illa oi?
Salut i ben retornats a casa!
Oscar Ramírez ha dit…
Bona nit amic i veí. Estem de conya i sense ràdars. A les illes hi ha la Guàrdia Civil i no pas els repartidors de llenya i bastoners de Catalunya. Tot bé i, de bon rotllo, mil petons!

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS