SOM-HI QUE NO HA ESTAT RES!

Enguany serà un bon any per aquest senzill espai, n'estic ben segur. Ho serà en la mateixa mesura que la meva vida, molt vital i molt actiu. Ja no em preocupen (mai ho han fet) els joves de joventuts polítiques dels partits d'esquerres que, en nom dels seus "caps" (que encara em preocupen menys), han anat deixant missatges o, fins i tot, amenaces privades. Sé que hi haurà més lectors i cada cop més lectors nous, una millor experiència.

A mi les critíques constructives em posen "catxondo" i les habituals, les vostres que són les més constructives i divertides, m'impulsen a seguir tenir obert aquest espai de reflexió i debat. Ara, més que mai, TOT ÉS POSSIBLE. A partir de demà, canya al mono!

Nota: la foto està feta ahir al poble de Pollença i ja deixa clar què cal fer si un entra aquí i intenta que les forces em faltin tot aprofitant-se dels moments que ja coneixeu.

Comentaris

Pere Moncusí ha dit…
Jo seguiré aquest blog com ho faig fa dos anys i vull que no el deixis. Ànims i endavant!
Oscar Ramírez ha dit…
Pere, moltes gràcies. No tinguis cap por, seguiré endavant.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS