VELL ... BELL

Aquesta jornada ha estat intensa. He començat a escriure un nou llibre, el meu primer llibre sencer sense encàrrec i amb l'avantatge que el meu editor serà un amic a qui he triat per la seva bona tasca de difusió dels dos llibres que, de moment, m'ha editat.
És un llibre diferent i m'ha permès, de moment, com a inici obligat, fer una entrevista envejable que fa anys que devia a la seva protagonista.
Espero presentar-lo en mig any però de moment, feta aquesta primera entrevista, crec que caldrà escurçar el temps per aconseguir presentar aquesta aportació literària a la societat amb la primera entrevistada. Mal que mal (diuen els castellans) la trobada ja està feta i ha estat un plaer.
Tinc encara més clara una cosa que ja sabia, les arrugues imposen i amb elles aprens més que amb els fets quotidians. Aviat hi haurà llibre, emocions, sentiments, vida...
Dedico a la primera protagonista del llibre aquest tema musical i us demano que l'escolteu a fons. Centreu-vos en aquelles frases que us facin pensar en la bellesa de ser vell.


Comentaris

Sergi ha dit…
Això sí que motiva!!! Fer un llibre saber que et publicaran, no està gens malament.

Molts ànims.
Oscar Ramírez ha dit…
Sergi, és cert. Fer el llibre que tens al cap i que te'l publiquin no té preu. Moltes gràcies.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS