EL MILLOR DEL TEU NOM



Després d’un cap de setmana excepcional i ple d’amor, escric. 

Puc, a meitat de camí, descobrir que no existeixes. I et puc seguir inventant. Però ara, que ja ets ben real, el millor del teu nom són els teus llavis. 

La pluja sempre canvia. Cau amb tu, balla am tu, et gaudeix i plou al teu costat. I jo, he lliurat el pes del meu cap i ara reneixo.  El meu cor conté vida i pot ser mort, camí o destí. 

Però ara, mentre et guaito a casa, endinsant-te a l’aventura, compartint l’espai que ara ens ocupa, ja no tinc el dubte d’haver-te parlat. 

Al meu cos ple de records li faltava una treva on reposar. I tu li has dut la pau...

La foto: no us la puc confessar.

La cançó: Joan Amèric, la lluna dels peixos

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA