Llegir la premsa del dia aquest matí, 25 de desembre o sigui nadal, ha estat un trauma. Un cotxe bomba conduit per un suïcida ha matat una vintena de persones i n'ha malferit 80 més a Biyi, a l'Iraq. Entre les víctimes hi ha nens que, lluny de tenir un regal per Nadal perquè pertanyen a famílies pobres, han trobat la mort injusta. ETA ha fet esclatar una bomba a la Casa del Poble de Balmaseda mentre quatre nens morien en un incendi d'un restaurant xinès a Holanda i un matrimoni era també víctima de les flames al seu xalet de Illescas. Al mar, 14 mariners desapareixien al naufragar el seu vaixell, carregat de productes químics, a Corea del Sud, mentre a Mauritània han estat detingudes tres persones acusades d'haver assassinat quatre turistes francesos. A l'Índia han mort tres presumptes islamistes quan lluitaven contra les forces de seguretat del país de les vaques sagrades. A Colòmbia tothom espera que les FARC alliberin dos dones i un nen segrestats i a Cuba més de...
Comentaris
és el que toca fer, quedar-se a dormir, llavors manaran les dretes y ho tornaran a fer tan malament com és pugui i tornem a començar, no canviarem mai
solució: anar als mitings a tirar-lis ous !!!
Per tant, en 10 anys, he perdut aproximadament un 20% del meu sou.
Trobeu que és normal això?
aquest any al teu ajuntament podeu demanar el aument que han tengut a l`Ajuntament de Tarragona , clar el politics el 37%, i tot gloria
salut
rcm
Jo t'entenc eh?
Però estic molt, però que molt acollonida.
I em penso que no em puc quedar a casa de cap manera.
Més aviat demanaria votar doble, o triple, si s'escau.
Petons!
Té la Mà Maria, tens part de raó però encara que canvii el cicle tot quedarà igual. No importa si manen dretes o esquerres, tots van a arreglar la seva parcela particular.
Jesús, d'acord amb el que comentes i considero que és una vergonya que cal denunciar justament pel que comenta el seguent comentari que ens fa RCM.
Zel, jo penso anar a votar però tinc clar que no votaré a cap dels dos partits que ja ha governat el país i, sota el meu parer, no ho ha fet bé. Votar és un dret i un deure.
si tenim més diners, nostres o prestats, gastem més i els preus pujen.
mireu els pisos, per què van pujar de preu? per què hi havia molts diners tant blancs (estalvi dels pares + l'euribor anava baixant, recordar només que veniem d'èpoques del 14% a principis dels 90), com negre (moltíssima gent ha venut terres i propietats cobrant una part molt important en motxiles).
tot el que impliqui frau (i aquí incloc un % elevadíssim d'autònoms per exemple) genera inflació.
la veritat és que tots hem gastat més del que podiem i això només pot tenir un resultat, pujada de preus.
salutacions
ricardo santiago
Toca passar-ho menys bé que fins ara i toca anar a votar.