Header Ads

EL TEMPS, LA MOTXILLA, EL VIATGE



La música de la Keren Ann és ideal per moments com els que es presenten aquest cap de setmana. Perquè han anunciat neu, fred i pluja que, traduït filosòficament, vol dir recull interior i personal, calma i silenci envoltats de calentor, fragilitat i bons somnis. 

Dos dies i mig per endavant que se’m presenten de primera. Amb temps per composar més lletres per al futur disc del XavisS i també per preparar el viatge que faré molt aviat al Marroc amb la visita a quatre ciutats i al desert. Els bitllets ja els tinc (foto) i les ganes també. Serà un viatge personal i el faré passada la presentació del llibre. 

I ara us deixo amb la Keren Ann i aquesta perla emocional tan maca que s’anomena “In your back” (a la teva esquena). Per cert, heu pensat mai com és la motxilla que portem tots a l’esquena? Quantes vegades l’heu buidat? Qui us hi posa més pes? ...

2 comentaris

Sandra ha dit...

Com t'ho fas per escriure cada dia i amb tanta passió que hi poses? És flipant.

Oscar Ramírez ha dit...

Sandra, és que em surt de dintre i escric tal i com em ve. No crec que sigui res flipant. Ara passo per una època molt dolça i calmada, de pau i molt d'amor. I això sempre em motiva més. Els desenganys que pateixes en aquesta vida arriben sempre acompanyats de noves situacions i moments millors. Ara estic molt bé, torno a estar al mateix nivell de felicitat que fa un any més o menys.

Amb la tecnologia de Blogger.