AFORO COMPLETO A REUS


Tot és a punt per la presentació del meu llibre "Aforo completo. Tutto al completo" aquest vespre , a les vuit, a la Biblioteca Central Xavier Amorós de Reus. Espero, i tinc la sensació, que sigui agradable i amè, entre amics. 

L'exercici d'escriure comporta la responsabilitat de creure en allò que anotes als fulls que més tard faràs arribar al públic i, sobretot, el perill que no agradi o que no arribi en la mesura que desitjaves. Però deixant a banda les pors o temors, sempre previsibles i obligats, hi ha en aquest mateix exercici de l'escriptura l'altre vesant que avui arriba, la de presentar la criatura en públic. 

En el meu cas estaré molt ben acompanyat ja que llegiran textos del meu llibre el Manolo Rivera (editor), el Miquel Villalba (humorista gràfic) i la Cori Fargas (regidora de l'Ajuntament de Reus). La música la posarà el cantant XavisS-. Quatre persones de quatre móns ben diferents amb qui tinc un nexe en comú: l'amistat.

I aquí rau l'èxit d'un acte que es farà amb ganes i que per tant no pot fallar en cap sentit. Nervis i emoció es combinaran en aquesta presentació on llegiré alguns textos del llibre i un parell de nous que, per cert, encara no tinc fets. Us espero a tots i totes a l'acte aquest vespre.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA