ARA ESCRIC



Penúltim post del dia. Responc ara una pregunta d’un lector que vol saber en què estic treballant ara mateix en l’àmbit literari. Aquesta pregunta m’agrada que me l’hagin fet i és senzilla de respondre.

Ara mateix tinc iniciada la novel·la que vaig anunciar fa uns mesos però també treballo en dos llibres més, els dos per encàrrec, de dos temes ben diferenciats. No us puc avançar els dos temes dels dos llibres però puc dir que, si res falla, els dos estaran enllestits a finals d’aquest any. Es tracta de dos reptes molt importants i encara més interessants. I ja sabeu que jo m’alimento de reptes i segueixo caminant amb els resultats aconseguits. 

Mentre, es prepara la reedició del llibre Aforo Completo, ara esgotat, per la propera presentació que faré a Itàlia, el proper mes de setembre. La qüestió és no aturar-se i seguir escrivint.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS