ARA VOLO



A aquestes alçades del dia, quan la majoria de vosaltres entreu a aquest blog, jo seré volant de Barcelona a Roma o ja hauré arribat a Roma on m’hi estaré fins al vespre. Perquè al vespre agafaré el segon avió que em durà fins a Bari i d’allí aniré en cotxe a la destinació final, Altamura. 

Ja sabeu què hi vaig a fer (participar al festival Al3mura com a convidat) i quants dies m’hi estaré (sis dies). Mentre duri la meva aventura italiana, que també servirà per presentar els meus textos i poemes al públic assistent al festival, anireu tenint cada dia en aquest espai algun que altra escrit que ja he deixat programat. 

L’actualitat més fresca, la del dia a dia, la podreu seguir aquells que em tingueu a Facebook perquè serà l’espai on penjaré les fotos i els comentaris. És molt més ràpid i fàcil fer-ho així. Però reitero que aquí hi haurà cada dia el vostre escrit blocaire.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA