ENLLESTINT TEXTOS, COMPTE ENRERE



Estic enllestint els textos que llegiré aquest proper diumenge a Altamura. Em diuen que n’he de llegir mitja dotzena de manera que n’he fet dos de nous i quatre ja els tinc publicats als meus llibres. La lectura, que es planteja molt interessant, la farem sis persones. Els actes es faran al Claustre del Museu Etnogràfic del municipi des d’aquest proper divendres dia 19 i fins el diumenge dia 20. Jo arribo a Altamura el dia 17 i m’hi quedo fins el 22. I faig una escala llarga a Roma el dia de la meva arribada perquè tinc pendents varies coses a la capital italiana.  

Hi haurà, al festival Al3mura, dues grans actuacions. El divendres, l’obra teatral a càrrec d’Angela De Gaetano. I el dissabte el concert del gran Max Manfredi. De fet hi ha altres activitats, com la mostra “Les ciutats invisibles” o l’entrega del premi literari “Spiragli” de poesia o una conferència sobre la poesia del crític literari i periodista SImone Gambacorta. 

Acompanyo aquest escrit dels dos cartells que s’han fet per difondre l’obra de teatre i el concert.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA