La poesia i la música, arts que conviuen i s'alimenten, seran protagonistes a la primera jornada del festival Al3Mura des del primer dia. El Joan López Carrillo i el Gerard Marsal, mà a mà, ens oferiran un moment espectacular ple de sons i mots a Cal Massó de Reus. El Juan és un d’aquells poetes de pes, un home arrelat als seus hàbits i que destil·la humor i realisme, amor i sarcasme. El Gerard, amb el seu saxo o la flauta travessera, és capaç d’envoltar a l’espectador en una mena de bosc musical on quedes atrapat i vols seguir bategant. L'entrada del concert del Gerard Marsal i la lectura de poesies del Juan López Carrillo és gratuïta, anoteu-vos la data a l'agenda i deixeu-vos endur per la creativitat dels dos genis. Dia 14 de juliol a Cal Massó de Reus, a les 20.30 hores. No hi falteu, després farem soparet de germanor allí mateix, a un preu molt assequible.
Comentaris
Nens que al arribar a casa, tenen com a companyia a la tele MALAMENT
Jubilats, aquests els que mes, que com que el seu poder adquisitiu és baix, és queden a veure la tele MALAMENT
El resta de la gent, que quan arriba a casa el primer que encen es la tele MALAMENT
i continuo .........
salutacions
Mossèn: On hi hagi un bon aparell de ràdio, que deixi de funcionar la tele i les rotatives de diaris. La ràdio és el mitjà més fresc, captivador i agradable per estar informat i distret.
Apa, salutacions als dos!
El dimarts al vespre he contat 70 morts en una pel-licula i encara li faltaba mig hora per acabar.
Hi ha molt poc periodistes objectius tambe i el contingut de les noticies son manipulats.
tele = merda
Sobre el tema de la pel.lícula, és interessant això que comentes de contar els morts. Llàstima que no acabessis de veure-la perquè segur que passaven del centenar. Però és que el cinema que agrada avui a molta gent, no a tots per sort, es basa en els morts i les destruccions. I les histories d'amor explicades pels americans son sempre tant nefastes. Ens parlem Christine. Un petó