MIS TARDES CON ALEJANDRO



Poder compartir amb un bon amic és un dels regals de la vida que sempre gaudeixo. Amb l’Alejandro sempre és un plaer estar-hi, mantenir una conversa intel·ligent, parlar de temes interessants, escoltar-lo i veure que m’escolta...

És d’aquelles persones que es fan estimar i que quan toca, sense que ho demanis però just en el moment en què ho necessites, diu la seva en el punt concret on anaves a preguntar-li el seu parer sobre algun tema. 

Fa pocs dies varem compartir un bon tiberi a Cambrils. Aquest diumenge, una orxata i un granissat de llimona a la Plaça del Mercadal de Reus. Molt aviat, un viatge. Les meves tardes amb l’Alejandro, i amb tants altres amics que m’acompanyen en aquesta etapa de la meva vida, fan que allò que sembla greu es transformi en fets lleugers i suportables. 

Com em deia avui ell, cal viure a la vida tots els moments que un vol amb seguretat perquè els anys passen molt ràpid i quan te’n adones de certes coses ja és massa tard. Viure i deixar viure, tot és possible. 

La foto mostra a una bona amiga que em va acompanyar en un viatge ara fa tres anys i va provocar la meva admiració. Espero poder-la veure ben aviat. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS