EL MEU PATRIMONI



El Pitu, la Maribel, l'Alejandro, el Santi, l’Anton, la Cori, l’Apeles, la Raquel, el Ramon, el Roger, el Miquel, l’Albert, la Maria i altres noms que em guardo. Tots ells són, realment, el meu patrimoni personal i el meu tresor més ben cuidat. 

Les persones van i venen però n’hi ha que es mantenen sempre al seu lloc, que hi són quan les necessites. I tenir amics és vital, el millor que pots tenir i el millor que et pot passar. No planyo a qui no en té perquè per alguna raó no en deuen tenir però aplaudeixo a les persones que confien en ells, els amics, per compartir, fer-los confidències i concessions, buscar-hi complicitat. 

Us adoneu de la rellevància d’una vida amb un bon cercle d’amistats i la mancança que déu suposar sentir-se sol?. Perquè, com deia Josep Pla, hi ha amics, coneguts i gent per saludar. I jo parlo dels primers. No escric ara això per cap motiu en particular. És, únicament, perquè en tinc ganes. 

La propera setmana, el dijous especialment, a molts d’ells els veure tots junts. I estaré content. De fet, previnc que el dijous serà un dia divertit per molts altres motius. Però haurem d’esperar...

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA