SET ANYS DE BLOG


Celebrar un aniversari a aquestes alçades és particularment agradable tenint en compte els darrers esdeveniments
que m'han tocat de ple. Aquest dimecres vaig reiniciar amb una certa normalitat la meva activitat laboral tot i que no al cent per cent. 

Estic obligat a reposar a casa encara més dies, a cuidar-me encara més. Però segueixo aquí, viu. 
 
Bé, anem pel tema de l'aniversari. Va ser el juny del 2007 quan vaig decidir obrir aquest blog. Era l’època en que aquests espais personals, els blogs, estaven de moda. Tothom en tenia un i cada se’n obrien desenes de nous. El temps va posar-ho tot al seu lloc, va decaure la moda i nou de cada deu blogs va quedar abandonat, sense actualitzar, a la xarxa. 

Uns quants, en el meu cas amb tres parades temporals, hem aguantat al capdavant i hem seguit publicant. I ara, juny del 2014, puc dir que fa set any que tinc obert aquest espai. Primer es va dir “Tot és possible”. Ara és aquesta “Agricultura Mental” que tant preconitzo per tot el món. 

Aquest text que llegiu és el número 1.710 que publico aquí. No parlaré de xifres ni estadístiques. Les més de 132.000 visites reals de més de 120 països de tot el món ho diuen tot. Si que us dono les gràcies de tot cor. Gràcies per ser-hi, entrar, llegir, tafanejar, compartir, deixar comentaris, repetir visita i tornar... Seguim endavant. 

Aprofito per avançar el contingut del proper post. Com bé sabeu estic escrivint el meu proper llibre que intentaré publicar abans d'acabar l'any i que es dirà "Invasión de campo". El llibre es dividirá en quatre grans capítols ben diferenciats pel que fa a la temàtica. I ja tinc les propostes de les quatre imatges que donaran pas als quatre capitols. Aviso que són imatges que generaran polèmica. També aviso que a aquestes alçades de la vida ja m'agrada generar-ne de polèmica.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA