INVASIÓ A REUS



Pendent que m’arribin encara més fotos de l’acte, agraeixo la participació activa de totes les persones que aquest dissabte vareu omplir la terrassa del Centre d’Art Cal Massó de Reus per la presentació del meu llibre “Invasió de camp”. Tenir al meu costat, llegint els meus textos, a tres dones i amigues com la Victòria Forns, la Cori Fargas i la Montse Farrés, és tot un regal. 

Com ho és també haver comptat amb l’actuació de l’amic i músic sard Samuele Arba, acompanyat pel Xavier Martín al bandoneó, amb un concertillo –vermut que no es pot oblidar en molts anys. El Manolo Rivera, amic i editor, va fer de mestre de cerimònies. I la meva mare va protegir-me en tot moment regalant-me pau amb la seva presència. 

Tot plegat doncs, un nou acte amè i envoltat d’amics i de persones a qui no coneixia però que ara són ja lectors de les meves obres. Us deixo amb algunes de les imatges que tinc (poques de moment) de l’acte. 














Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA