MERCEDES SOSA, VIATGE INTIM



És un plaer anunciar-vos que he iniciat la meva col·laboració en el projecte “Viaggio intimo con Mercedes Sosa” que impulsen tres persones que van conèixer, i molt a fons, a aquesta gran cantant. Els contactes els he fet amb el Popi (ombra musical de Sosa durant més de dues dècades) amb qui fa temps que tinc una relació amistosa amb constant contacte.

El projecte “viatge íntim amb Mercedes Sosa” el faré doncs amb aquestes tres persones: Maria Letizia Gorga, Stefano De Meo i Pino Iodice. Ells fan actuacions en directe des de diferents ciutats italianes, cantant les seves cançons i llegint els poemes de Sosa mentre expliquen molts detalls de les seves vivències amb ella. Jo m’hi sumaré el proper mes de juliol a diverses d’aquestes ciutats. Els cants per a la llibertat de la “negra”, es mantenen vius gràcies a aquest projecte. 

Ara, pensant en allò que podré experimentar, em venen al cap altres pensaments. La vida és l’art del retrobament (ho deia Vinicius de Moraes) i és en aquest art on hi rau la nostra existència. De Mercedes Sosa en sé ara tantes coses que mai hagués pensat saber... que voldria explicar-les a algú però aquest algú ja no és a prop.  En el fons, en l’art del retrobament hi ha també el de la pèrdua.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA